29 июл. 2013 г.

Müəllimlərin hamısı peşəkarlıq baxımından eyni səviyyədə ola bilməz.

“Tələbatı ödəməyən müəllimlərin hələ də məktəblərdə qalıb işləməsi ciddi problem kimi qiymətləndirilir”.



ANS PRESS-in məlumatına görə, bu barədə Təhsil Nazirliyinin Facebook səhifəsində vətəndaşların suallarına cavab verilərkən qeyd edilib. Bildirilib ki, bəzi məktəblərin rəhbərləri tərəfindən belə müəllimlərə qarşı loyal münasibət bəslənməsi və tələbkarlıq göstərilməməsi faktları da yox deyildir.

“Əlbəttə, məlum məsələdir ki, məktəblərdəki müəllimlərin hamısı peşəkarlıq baxımından eyni səviyyədə ola bilməz. Lakin “zəif” adlandırılan müəllimi də birdən-birə kənarlaşdırmaq düzgün deyildir. Məktəblərdə onlarla ardıcıl iş aparılmalı, ixtisasartırma kurslarına, öyrədici təlimlərə cəlb edilməli, özünütəhsili təşkil olunmalıdır. Hesab edirik ki, problemin həllində ictimaiyyət, valideyn komitələri, valideyn-müəllim assosiasiyaları da yaxından iştirak etməlidir”.

Həmçinin bildirilib ki, pedaqoji müşahidələr və araşdırmalar göstərir ki, müəllim tələb olunan səviyyədə elmi-nəzəri biliyə malik olmaqla yanaşı, onun pedaqoji taktı, uşaqlarla ünsiyyət qurmaq, əməkdaşlıq etmək bacarığı, metodikası yoxdursa, onların rəğbətini qazana bilmirsə, dərs dediyi sinifdə normal təlim şəraiti olmayacaq. Elmi-nəzəri hazırlığı ilə həmin bacarıqları üzvi şəkildə birləşdirə bilən müəllim peşəkar müəllim adlanır. Peşəkar müəllim ən “çətin” uşağı belə, müəyyən edilmiş nizam-intizam çərçivəsində saxlaya bilir.

Комментариев нет:

Отправить комментарий